Wilcon webáruház
Wilcon webáruház
Wilcon webáruház
Wilcon webáruház

Információk

Fizetés

 

Milyen fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésemre?

Jelenleg az utánvételes, banki átutalásos, bankkártyás, valamint a Paypal fizetési módokat támogatja rendszerünk.
A közvetlen bankkártyával történő fizetés, valamint a népszerű és elterjedt virtuális pénztárca használata során bankkártyájának adatai nem kerülnek megosztásra cégünkkel.


Rendelés, árképzés, kedvezmény

 

Nem tudok eligazodni az árakon, csomagra vagy valamilyen kiszerelésre vonatkoznak?

Az áruházunkban feltüntetett árak - amennyiben másként nincs jelölve - csomagolási egységre - tehát bliszterre, dobozra, pakkra, csomagra - vonatkoznak.
Ahol lehetőség nyílik rá, a csomagolási egység ára alatt feltüntetjük az adott termék darabárát is.

Milyen kedvezményeket tudnak biztosítani számomra?

Cégünk termékcsoporttól függően törzsvásárló partnerei és kereskedelmi partnerei részére biztosít kedvezményeket, melyekről a kedvezmények oldalon tájékozódhat.
Bejelentkezést követően a kedvezményekkel csökkentett áron böngészheti termékeinket, így azonnali információ áll rendelkezésére.
Fix áras, valamint akciós, egyedi áras termékekre nem minden esetben tudunk további kedvezményt biztosítani.

Meddig élnek a kedvezményeim?

Visszavonásig, fenntartjuk a jogot árképzési rendszerünk előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

Korábban egyes termékekre voltak mennyiségi kedvezmények, mi történt velük?

2017-ben visszavonásra kerültek, korrektebb megoldásnak tartjuk a jelenlegi kedvezményrendszert.

Meg kell erősítenem a rendelésemet?

Általánosságban elmondható, hogy nem. Miután sikeresen feladta megrendelését, megjelenik egy összefoglaló oldal, melyen tájékoztatást kap megrendelésének sorszámáról, valamint emailben kap egy visszaigazolást rendelésének részleteiről. Ezek bármelyike rendelésének megerősítésének minősül. Amennyiben valamilyen okból nem jutott el a megerősítő oldalig, hibajelzést kapott vagy nem kapott emailt, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.

Rendelhetek telefonon?

Igen, amennyiben visszatérő partnerünk. Ugyanakkor elsősorban az online megrendelést javasoljuk, elkerülendő a nevek és címek elírási / helyesírási hibáit, melyek sajnos előfordulhatnak telefonon történő rendelés esetén.
Emellett kedvezményeinket is csak az online felületen tudja igénybe venni.

Ugyanazt a terméket máshol olcsóbban láttam, tudunk tenni valamit?

Elképzelhető, hogy mi is láttuk, de valószínűleg semmit, feltételezhetően bármely termékünk megvásárolható valahol, papíron kedvezőbbnek tűnő áron.
Cégünk túlnyomórészt évek óta bevált beszállító partnerekkel dolgozik együtt, s nem kíván fejest ugrani egy jónak tűnő ajánlatba, amiből végül egy áruházláncból visszavásárolt, ciril betűs vagy csomagolássérült termék lesz, bizonytalan forrásból és/vagy szavatossági idővel - nem beszélve a garanciális háttérről.

Egyes termékeik gyanúsan olcsóak, mi lehet emögött?

Cégünk az adott márka gyártójával vagy disztribútorával közvetlenül működik együtt. E partnereknél az évek során többnyire sikerült olyan kedvezményeket is elérnünk, melynek eredményeként valóban versenyképes árakat tudunk biztosítani vásárlóinknak.
Vállalkozásunk új, eredeti termékeket forgalmaz. Az esetlegesen csomagolássérült, lejáró szavatossági idejű, egyéb, az eredetitől eltérő állapotú termékekről az adott termék oldalán nyújtunk tájékoztatást.


Szállítás

 

Mikor kapom meg a megrendelésem?

A raktáron lévő termékek esetén 1-5 munkanapon belül vállaljuk a kiszállítást. Amennyiben a megrendelés valamely termékével kapcsolatban problémánk adódik (webáruházunk készletinformációi naponta egyszer kerülnek frissítésre, s értékesítőnk időközen eladta a terméket, esetleg nem találjuk, mert például csak papíron érkezett belőle), tájékoztatjuk partnerünket a várható szállítási időponttal és az esetleges részteljesítéssel kapcsolatban.
A raktáron nem található termékek szállítási ideje beszerzéstől függően túlnyomórészt 2-10 munkanapon belül kerülnek teljesítésre, ritkább esetben azonban elérheti a 2-4 hetet is. Amennyiben konkrét információ áll rendelkezésünkre, arról vagy az adott termék oldalán, vagy a megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztatjuk vásárlónkat.

Holnapra tudnának SOS szállítani?

Amennyiben időben beérkezik a rendelés, igen. Ez túlnyomórészt azt jelenti, hogy a 13-14 óráig beérkező rendeléseket igyekszünk még aznap feldolgozni, leterheheltségtől függően.
Mindazonáltal feltétlenül javasoljuk, hogy ne várjon az utolsó pillanatig a hallókészülékébe vagy lopásgátló rendszerébe szükséges elem beszerzésével, mert ahogy a mondás tartja: a lehetetlent azonnal intézzük, de a csodára kicsit várni kell.

Személyes átvételre van lehetőségem?

Cégünk nem üzemeltet szaküzletet, termékeinket - látogatott partnereinken kívül - kizárólag webáruházunkon keresztül, házhozszállítással vagy csomagpontra történő kiszállítással szolgáljuk ki, szállító partnereink segítségének köszönhetően hazánk 100%-os lefedettségével.

Külföldi címre tudok szállítást kérni?

Elméletileg igen, ennek költségeiről, valamint a szállítási időről egyeztetés szükséges.