Információk

Fizetés, számlázás

 

Milyen fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésemre?

Jelenleg az utánvételes, banki átutalásos valamint a bankkártyás fizetési módokat támogatja rendszerünk.
A közvetlen bankkártyával történő fizetés, valamint a népszerű és elterjedt virtuális pénztárca használata során bankkártyájának adatai nem kerülnek megosztásra cégünkkel.

Nem kaptam számlát a rendelésemről!

A rendelés feldolgozása során kiállításra kerülő számlát a megadott Email címre küldjük el, a csomagban nem kerül elhelyezésre. Kérjük emiatt is ügyeljen adatai pontos megadására a rendelés feladásakor.


Rendelés, árképzés, kedvezmény

 

Van minimális rendelési érték a webáruházban?

Igen, a minimális vásárlási érték jelenleg nettó 2 500 Ft (bruttó 3 175 Ft).

Nem tudok eligazodni az árakon, csomagra vagy valamilyen kiszerelésre vonatkoznak?

Az áruházunkban feltüntetett árak - amennyiben másként nincs jelölve - csomagolási egységre - tehát bliszterre, dobozra, pakkra, csomagra - vonatkoznak.
Ahol lehetőség nyílik rá, a csomagolási egység ára alatt feltüntetjük az adott termék darabárát is.

Meddig élnek a kedvezményeim?

Visszavonásig. Fenntartjuk a jogot árképzési rendszerünk előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

Korábban egyes termékekre voltak mennyiségi kedvezmények, mi történt velük?

2017-ben visszavonásra kerültek, korrektebb megoldásnak tartjuk a jelenlegi kedvezményrendszert.

Meg kell erősítenem a rendelésemet?

Általánosságban elmondható, hogy nem. Miután sikeresen feladta megrendelését, megjelenik egy összefoglaló oldal, melyen tájékoztatást kap megrendelésének sorszámáról, valamint emailben kap egy visszaigazolást rendelésének részleteiről. Ezek bármelyike rendelésének megerősítésének minősül. Amennyiben valamilyen okból nem jutott el a megerősítő oldalig, hibajelzést kapott vagy nem kapott emailt, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.

Rendelhetek telefonon?

Elsősorban az online megrendelést javasoljuk, elkerülendő a nevek és címek elírási, helyesírási hibáiból származó problémákat, melyek előfordulhatnak telefonon történő rendelés esetén (is). Emellett az esetlegesen elérhető kedvezményeinket is csak az online felületen tudja igénybe venni.

Ugyanazt a terméket máshol olcsóbban láttam, tudunk tenni valamit?

Elképzelhető, hogy mi is láttuk, de valószínűleg semmit, feltételezhetően bármely termékünk megvásárolható valahol, papíron kedvezőbbnek tűnő áron.
Cégünk túlnyomórészt évek óta bevált beszállító partnerekkel dolgozik együtt, s nem kíván fejest ugrani egy jónak tűnő ajánlatba, amiből végül egy áruházláncból visszavásárolt, ciril betűs vagy csomagolássérült termék lesz, bizonytalan forrásból és/vagy szavatossági idővel - nem beszélve a garanciális háttérről.


Szállítás

 

Mikor kapom meg a megrendelésem?

A raktáron lévő termékek esetén 1-5 munkanapon belül vállaljuk a kiszállítást. Amennyiben a megrendelés valamely termékével kapcsolatban problémánk adódik (webáruházunk készletinformációi naponta egyszer kerülnek frissítésre, s értékesítőnk időközen eladta a terméket, esetleg nem találjuk, mert például csak papíron érkezett belőle), tájékoztatjuk partnerünket a várható szállítási időponttal és az esetleges részteljesítéssel kapcsolatban.
A raktáron nem található termékek szállítási ideje beszerzéstől függően túlnyomórészt 2-10 munkanapon belül kerülnek teljesítésre, ritkább esetben azonban elérheti a 2-4 hetet is. Amennyiben konkrét információ áll rendelkezésünkre, arról vagy az adott termék oldalán, vagy a megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztatjuk vásárlónkat.

Holnapra tudnának SOS szállítani?

Amennyiben időben beérkezik a rendelés, igen. Ez túlnyomórészt azt jelenti, hogy a 12 óráig beérkező rendeléseket igyekszünk még aznap feldolgozni, leterheheltségtől függően.
Mindazonáltal feltétlenül javasoljuk, hogy ne várjon az utolsó pillanatig a hallókészülékébe vagy lopásgátló rendszerébe szükséges elem beszerzésével, mert ahogy a mondás tartja: a lehetetlent azonnal intézzük, de a csodára kicsit várni kell.

Személyes átvételre van lehetőségem?

Cégünk nem üzemeltet szaküzletet, termékeinket - látogatott partnereinken kívül - kizárólag webáruházunkon keresztül, házhozszállítással vagy csomagpontra történő kiszállítással szolgáljuk ki, szállító partnereink segítségének köszönhetően hazánk 100%-os lefedettségével.

Külföldi címre tudok szállítást kérni?

Elméletileg igen, ennek költségeiről, valamint a szállítási időről egyeztetés szükséges.