Új jelszó kérése
  • Profil
  • Hírlevél
    Márka kínálatunk
    Márka
    Önnek biztosítjuk
    Biztonságos kapcsolat SSL titkosítással

    Ingyenes szállítás már 10 000 Ft-tól

    Törzsvásárlói kedvezményrendszer
    TOP termékek
    Partnereink

    Információk

    Fizetés

     

    Milyen fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésemre?

    Jelenleg az utánvéttel, banki átutalással történő fizetést, valamint a Paypal fizetési módot támogatja rendszerünk.
    A közvetlen bankkártyával történő fizetés kialakítás alatt áll, bevezetéséig a Paypal rendszerén keresztül használhatóak. A népszerű és elterjedt virtuális pénztárca használata során bankkártyájának adatai természetesen nem kerülnek megosztásra cégünkkel.


    Rendelés, árképzés, kedvezmény

     

    Nem tudok eligazodni az árakon, csomagra vagy valamilyen kiszerelésre vonatkoznak?

    Az áruházunkban feltüntetett árak - amennyiben másként nincs jelölve - csomagolási egységre - tehát bliszterre, dobozra, pakkra, csomagra - vonatkoznak.
    Ahol lehetőség nyílik rá, a csomagolási egység ára alatt feltüntetjük az adott termék darabárát is.

    Milyen kedvezményeket tudnak biztosítani számomra?

    Cégünk termékcsoporttól függően törzsvásárló partnerei és kereskedelmi partnerei részére biztosít kedvezményeket, melyekről a kedvezmények oldalon tájékozódhat.
    Bejelentkezést követően azonnal a kedvezményekkel csökkentett áron böngészheti termékeinket, így azonnali információ áll rendelkezésére.
    Fix áras, valamint akciós, egyedi áras termékekre alapesetben nem lehet további kedvezményt igénybe venni.
    Amennyiben forgalmazni kívánja termékeinket, ne habozzon felvenni a kapcsolatot megadott elérhetőségeink valamelyikén.

    Meddig élnek a kedvezményeim?

    Visszavonásig.
    Bővebben: fenntartjuk a jogot árképzési rendszerünk előzetes értesítés nélküli megváltoztatására, melynek elsősorban termékpiaci okai lehetnek.

    Korábban egyes termékekre voltak mennyiségi kedvezmények, mi történt velük?

    Visszavonásra kerültek, jelenleg korrektebb megoldásnak tartjuk a jelenlegi kedvezményrendszer nyújtását.

    Meg kell erősítenem a rendelésemet?

    Általánosságban elmondható, hogy nem. Miután sikeresen feladta megrendelését, megjelenik egy összefoglaló oldal, amelyen tájékoztatást kap megrendelésének sorszámáról, valamint emailben kap egy visszaigazolást rendeléséről. Ezek bármelyike rendelésének megerősítésének minősül. Amennyiben valamilyen okból nem jutott el a megerősítő oldalig, hibajelzést kapott vagy nem kapott emailt, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.

    Rendelhetek telefonon?

    Igen, amennyiben visszatérő partnerünk. Ugyanakkor elsősorban az online megrendelést javasoljuk, elkerülendő a nevek és címek elírási / helyesírási hibáit, melyek sajnos előfordulhatnak telefonon történő rendelés esetén.
    Emellett kedvezményeinket is csak az online felületen tudja igénybe venni.

    Ugyanazt a terméket máshol olcsóbban láttam, tudunk tenni valamit?

    Elképzelhető, hogy mi is láttuk, de valószínűleg semmit, feltételezhetően bármely termékünk megvásárolható valahol, papíron kedvezőbbnek tűnő áron.
    Cégünk túlnyomórészt évek óta bevált beszállító partnerekkel dolgozik együtt, s nem kíván fejest ugrani egy jónak tűnő ajánlatba, amiből végül egy áruházláncból visszavásárolt, ciril betűs vagy csomagolássérült termék lesz, bizonytalan forrásból és/vagy szavatossági idővel - nem beszélve a garanciális háttérről.

    Egyes termékeik gyanúsan olcsóak, mi lehet emögött?

    Cégünk családi vállalkozás, annak összes előnyével és hátrányával. Emellett többnyire évek óta bevált beszállító partnerekkel dolgozunk együtt, akiknél esetenként sikerült további kedvezményeket is elérnünk, ez okozhat kedvezőbb árakat.
    Vállalkozásunk természetesen új, eredeti termékeket forgalmaz, az esetlegesen csomagolás sérült, lejáró szavatossági idejű, stb. termékek esetén ezt jelezzük az adott termék oldalán.


    Szállítás

     

    Mikor kapom meg a megrendelésem?

    A raktáron lévő termékek esetén 1-5 munkanapon belül vállaljuk a kiszállítást. Amennyiben a megrendelés valamely termékével kapcsolatban problémánk adódik (webáruházunk készletinformációi naponta egyszer kerülnek frissítésre, s értékesítőnk időközen eladta a terméket, esetleg nem találjuk, mert csak papíron érkezett belőle), tájékoztatjuk partnerünket a várható szállítási időponttal és részteljesítéssel kapcsolatban.
    A raktáron nem található termékek szállítási ideje beszerzéstől függően túlnyomórészt 2-10 munkanapon belül kerülnek teljesítésre, egyes esetben azonban ez elérheti a 2-4 hetet is. Amennyiben konkrét információ áll rendelkezésünkre, arról vagy az adott termék oldalán, vagy a megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztatjuk vásárlónkat.

    Holnapra tudnának SOS szállítani?

    Amennyiben időben beérkezik a rendelés, igen. Ez túlnyomórészt azt jelenti, hogy a 13-14 óráig beérkező rendeléseket aznap feldolgozzuk, leterheheltségtől függően.
    Mindazonáltal javasoljuk, hogy ne várjon az utolsó pillanatig a hallókészülékébe vagy lopásgátló rendszerébe szükséges elem beszerzésével.

    Személyes átvételre van lehetőségem?

    Cégünk nem üzemeltet szaküzletet, termékeit (az általunk látogatott partnereken kívül) kizárólag webáruházán keresztül, házhozszállítással vagy csomagpontra történő kiszállítással szolgálja ki, szállító partnerei segítségének köszönhetően hazánk 100%-os lefedettségével.

    Külföldi címre tudok szállítást kérni?

    Elméletileg igen, ennek költségeiről, valamint a szállítási időről egyeztetés szükséges.