Gyakran ismételt kérdések

Fizetés, számlázás
Rendelés
Szállítás
Elállás

Fizetés, számlázás


Milyen fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésemre?

Jelenleg az utánvételes, banki átutalásos valamint a bankkártyás fizetési módokat támogatja rendszerünk.
A közvetlen bankkártyával történő fizetés, valamint a népszerű és elterjedt virtuális pénztárca használata során bankkártyájának adatai nem kerülnek megosztásra cégünkkel.

Nem kaptam számlát a rendelésemről!

Ez esetben a rendelés feldolgozása során kiállításra kerülő számlát a megadott email címre küldtük el, a csomagban nem került elhelyezésre. Kérjük emiatt is ügyeljen adatai pontos megadására.


Rendelés, árképzés


Van minimális rendelési érték a webáruházban?

Igen, a minimális vásárlási érték jelenleg nettó 2 500 Ft (bruttó 3 175 Ft).

Nem tudok eligazodni az árakon, csomagra vagy valamilyen kiszerelésre vonatkoznak?

Az áruházunkban feltüntetett árak - amennyiben másként nincs jelölve - csomagolási egységre, tehát bliszterre, dobozra, pakkra, csomagra - vonatkoznak.
Ahol lehetőség nyílik rá, a csomagolási egység ára alatt feltüntetjük az adott termék darabárát is.

Meg kell erősítenem a rendelésemet?

Általánosságban elmondható, hogy nem. Miután sikeresen feladta megrendelését, megjelenik egy összefoglaló oldal, melyen tájékoztatást kap megrendelésének sorszámáról, valamint emailben kap egy visszaigazolást a rendelés részleteiről. Ezek bármelyike megerősítésnek minősül. Amennyiben valamilyen okból nem jutott el a megerősítő oldalig, hibajelzést kapott vagy nem kapott emailt, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.

Rendelhetek telefonon?

Elsősorban az online rendelést javasoljuk, elkerülendő a nevek és címek elírási, helyesírási hibáiból származó problémákat, melyek előfordulhatnak telefonon történő rendelés esetén (is). Emellett az esetlegesen elérhető kedvezményeinket is csak az online felületen tudja igénybe venni.

Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egy szállítási költséget kelljen fizetnem, mit tegyek?

A rendelések feldolgozása időrendi sorrendben történik. Javasoljuk, hogy előre gondolja át, mit szeretne vásárolni, mivel több rendelés összevonására, vagy egy további termék utólagos hozzáadására a megrendelés véglegesítését követően már nincs lehetőség. Tehát ha kimarad egy termék, azt később külön kell megrendelnie.

Miért nem kaptam értesítést, visszaigazoló emailt a megrendelésemről?

Minden megrendelésről automatikus értesítést küldünk. Amennyiben üzenetünket nem találja a beérkező üzenetek között, kérjük ellenőrizze a Spam vagy a Promóciók mappát is. Az is előfordul, hogy hibás e-mail cím kerül megadásra. Olyan is megesett már, hogy mind a telefonszám, mind az email cím elírásra került. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk segítségét tudja kérni.

Miért lett törölve a rendelésem?

Legtöbbször azért, mert a kiválasztott átutalásos vagy online bankkártyás fizetés nem teljesült. Mivel nem érkezett be hozzánk a megrendelés értéke, a sikertelen fizetés miatt rendszerünk törli a megrendelést.
Szintén előfordul, legtöbbször új vásárló partner esetén, hogy hibás, elírt adatmegadását követően felhívásunkra nem érkezik válasz. Ilyenkor a nyilvánvalóan sikertelen kiszállítás elkerülése miatt szintén töröljük a rendelést.


Szállítás


Mikor kapom meg a megrendelésem?

A raktáron lévő termékek esetén 1-5 munkanapon belül vállaljuk a kiszállítást. Amennyiben a megrendelés valamely termékével kapcsolatban problémánk adódik (webáruházunk készletinformációi naponta egyszer kerülnek frissítésre, s értékesítőnk időközen eladta a terméket, esetleg nem találjuk, mert például csak papíron érkezett belőle), tájékoztatjuk partnerünket a várható szállítási időponttal és az esetleges részteljesítéssel kapcsolatban.
A raktáron nem található termékek szállítási ideje beszerzéstől függően túlnyomórészt 2-10 munkanapon belül kerülnek teljesítésre, ritkább esetben azonban elérheti a 2-4 hetet is. Amennyiben konkrét információ áll rendelkezésünkre, arról vagy az adott termék oldalán, vagy a megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztatjuk vásárlónkat.
Miután átadtuk a rendelést a futárszolgálatnak, a csomag pontos szállítási idejéről a futárszolgálat tud tájékoztatást adni.

Holnapra tudnának SOS szállítani?

Amennyiben időben beérkezik a rendelés, elvileg igen. Ez túlnyomórészt azt jelenti, hogy a 12 óráig beérkező rendeléseket igyekszünk még aznap feldolgozni, természetesen leterheheltségtől függően - nagyjából ilyenkor érkezik a futárszolgálat felvenni a küldeményeket.
Mindazonáltal feltétlenül javasoljuk, hogy ne várjon az utolsó pillanatig például a hallókészülékébe vagy lopásgátló rendszerébe szükséges elem beszerzésével, mert ahogy a mondás tartja: a lehetetlent azonnal intézzük, de a csodára kicsit várni kell.

Személyes átvételre van lehetőségem?

Cégünk nem üzemeltet szaküzletet. Termékeinket - az általunk látogatott partnereken kívül - kizárólag webáruházunkon keresztül, házhozszállítással vagy csomagpontra történő kiszállítással szolgáljuk ki, szállító partnereink segítségének köszönhetően hazánk 100%-os lefedettségével.

Tudom módosítani a szállítási címet?

Kérjük küldje el a helyes szállítási címet az info@wilcon.hu email címre, a megrendelés számát feltüntetve. Amennyiben a csomag még nem került feldolgozásra, javítjuk a címet.
A megrendelés feldolgozását követően már nem tudjuk módosítani a szállítási címet, ezt közvetlenül a futárszolgálatnál lehet kérni, MPL esetén például az alábbi oldalon: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat

Mikor vehetem át a megrendelésemet?

A futárszolgálat e-mailben és/vagy sms-ben tájékoztatás küld a kézbesítés idejéről, csomagautomata esetén az átvételhez szükséges kódról. Amennyiben átvételi pontra kéri a szállítást, érdemes megnézni a kiválasztott csomagpont nyitvatartását.

Elállás


Ha a vásárolt termék nem felel meg az elképzeléseknek, a jogszabályoknak megfelelően 14 napon belül visszaküldheti.
Fontos tudni, hogy a termék csak kipróbálás erejéig használható, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből.
Az elállás feltételeiről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A 14 napos elállásra kizárólag fogyasztónak minősülő vásárlók jogosultak, jogi személyek esetében a termékek visszavásárlására nincs lehetőség.

A visszaküldött csomagba kérjük helyezzen el egy elállási nyilatkozat (minta), melyet a csomag feladását megelőzően kérjük továbbítson az info@wilcontrade.hu címre - ismeretlen feladótól származó, nem várt vagy nem beazonosítható küldeményeket nem áll módunkban átvenni.
A visszaküldendő terméket kérjük gondosan helyezze vissza eredeti dobozába, minden tartozékkal együtt. Annak érdekében, hogy se a termék, se a gyári csomagolás ne sérüljön, csomagolja a termék dobozát egy másik dobozba. A termék, vagy eredeti csomagolás sérülésének elkerülése érdekében kérjük használjon térkitöltőt vagy fóliát - azaz legyen olyan állapotban, amilyennek Ön is szeretné, ha újra megvásárolná.

Visszaküldési címünk:
Wilcon Trade Kft.
5600 Békéscsaba, Báthori u. 27.
A gyorsabb feldolgozás érdekében a csomagolásra jól láthatóan írja rá eredeti megrendelés vagy a kapott számla sorszámát.
A termék visszaszállítási költsége minden esetben a vásárlót terheli. 
Utánvétes küldeményt, valamint a visszaküldési címtől eltérő címzésre feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni.
A csomag beérkezését és feldolgozását követően várhatóan 2-5 munkanapon belül visszautaljuk a vételárat.
Fontos: Nem minden termékünkre érvényesíthető az elállás: részletek itt.